HTML

2007.11.21. 01:13 rose highmile

i spy

elkezdtem gondolkodni. amit nem akartam.
elkezdtél gondolkodni. amit nem akartál.

egyikünk sem akarta, mégis ez lett.
persze egyikünk sem vallja be, hogy ez van.

most megy a taktika, a power play. meg a hiszti.

én ezt az egészet nem akartam. így nem.
nem akarok elvárásokat, meg előrefele nézni, csak lenni meg nevetni és szeretni, semmi hiszti, meg kimondatlan gondolatok, amik összezavarnak, és igazándibol lehet, hogy nincsenek is.

megnehezitem a kommunikaciot. mert megnehezited a kommunikaciot.
magyarazkodsz.
nincsen rá szükségem.

ne hazudj. nem kell az igazat mondani. nem kell semmit mondani. te tudod a legjobban. az ember addig nem hazudik, amíg nem szólal.egyáltalán, miért hiszed, hogy hazudnod kell?

követelőző vagyok.
követelőző vagyok?

elmosogatok magamtól hétfőn. utánad.
elmosogatok magamtól kedden. utánad.
elmosogatok magamtól szerdán. utánad.
nemmosogatok el magamtól csütörtökön. sem pénteken.
szombaton megkérded, miért nem mosogattam el. magamtól. utánad.

vagy.
nem követelőzés ez. csak megszokás.

meg.
nehogy elbízzam magam, csak a karórámat keresed.

az volt az a pillanat, mikor. bár, te észre sem vetted. de attól függetlenül, hogy ez nem komoly, nem engedhetem, hogy némiképp megalázó szituációban önbecsülést rombolj. azt meg végképp nem, hogy ne érezzem ezt az egészet méltónak hozzám.
mert szerinted nem kéne jelentéktelen dolgokon fennakadnom. de nem úgy csinálsz, mintha jelentéktelen lenne.

különben is.
farkastörvények.
farkastörvények?

namost.
vagy a) nem veszlek komolyan
vagy b) komolyan veszlek

végeredményben oda jutunk, hogy 'kösz, de kösz nem'
mert ha nem veszlek komolyan, akkor minek is csinálunk bármit
ha meg komolyan veszlek, túlontúl sértő vagy

de.
maradjunk annyiban, hogy én a részemről ezen nem gondolkodom, hagylak pár napig, és lesz, ami lesz.

vagy.
nem lesz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szentimental.blog.hu/api/trackback/id/tr92236444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása