HTML

2007.11.14. 15:11 rose highmile

noki-ja

ugye volt egy olyan, hogy akkor nekem a Prizma kellene karácsonyra. mert csak. bár van most a 6233, ami a maga nemében egy teljesen rendben levő telefon, ha leszámítjuk azt a zseniális problémát, amit a szoftverfrissítés sem oldott meg, miszerint ha 2 bejövő üzenetem van, akkor az email-jeimnek már nincs hely, no de sebaj, én azért szeretem ezt a kis telefont, de a Prizma azért mégiscsak szép. (lány vagyok, mi más számítana - és ekkor félretesszük azt, hogy amúgy meg technikus. de inkább csak technikás :)

a kezembe került a Prizma.

és big NO NO. recseg-ropog és az a cserélhető színes csík az oldalán...jáj. nagyobb csalódás, mint a PRADA volt. (azon hamar túltettem magam, az csak egy LG. de ez egy Nokia. szívfájdalom)

nade. most megláttam az N82-t, aztán átolvastam, mit tud, és kellemesen megborzongtam.

 

egyébiránt, ha valaki egész véletlenül valami telefontesztelgetős-arrólcikketírós munkát szeretne nekem felajánlani, mert csak, do not hesitate contacting me :)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szentimental.blog.hu/api/trackback/id/tr77228970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása