HTML

2007.11.22. 18:45 rose highmile

delírium-arcú bágyadt kéj

ebben a pillanatban
határozottan éreztem
bénító
ahogy átgondolom
azt a rengeteg dolgot, amit láttam/éreztem/átéltem
és semelyik
nincs már

átértékelődnek
leértékelődnek

devalváció
kiemel, hogy aztán lenyomhasson
mélyebbre, mint valaha

volt egy fonál, amit elkaptam. vezetett, hosszú úton, szüntelen, nem láttam a végét, és mikor odaértem, visszafordultam és nem egy fejlődést láttam, hanem az egészet csak körbejártam.
mint a választásokon. eltelik 4 év, és minden kezdődik előlről.

mindent kezdhetek előlről.

tapasztalat? nem előre mentem.
rutin? nem jófele mentem.

lekaparni a felesleget, kiszutykolni. azt kéne.
segít az élet, leszedi rólam. jól belejött. most már abbahagyhatná.

maradt ez a váz, belül szinte már üres. kongó. esetleg kietlen. vagy sivár.
kívül meg csak ez a

delírium-arcú bágyadt kéj

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szentimental.blog.hu/api/trackback/id/tr12238568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása